Google Analytics – kampány url készítő

Egyéni kampányparaméterek létrehozása a hirdetési URL-ekhez. „Az URL-készítővel paramétereket adhat az internetalapú vagy e-mailes egyéni hirdetéskampányokban használt URL-ekhez. Az egyéni kampányok olyan hirdetéskampányok, amelyek nem használják az AdWords automatikus címkézési funkcióját. Amikor a felhasználó rákattint az egyik egyéni linkre, az egyedi paramétereket a rendszer elküldi a Google Analytics-fióknak; így meghatározhatja, …

Elolvasom a cikket

A megfelelő „Köszönöm” oldal ismérvei

Amikor valaki felveszi önnel a kapcsolatot, lead egy rendelést, vagy egyszerűen csak feliratkozik a hírlevelére, érdemes az ehhez használt űrlap helyett egy külön oldalra, egy ún. „Köszönöm” oldalra irányítani a látogatót/érdeklődőt/vásárlót, ahelyett, hogy ugyanazon az aloldalon hagynánk. Milyen előnye van egy Köszönöm oldalnak és mit tartalmazzon? Visszaigazolás arra nézve, hogy …

Elolvasom a cikket

Webáruházakra vonatkozó adatvédelmi követelmények

Pár napja adott ki a NAIH egy állásfoglalást „Tájékoztató a webáruházakra vonatkozó adatvédelmi követelményekről” címmel. A 21 oldalas tájékoztató az alábbiakat foglalja össze: Jogszabályi háttér. Az adatkezelés alapfogalmai. A sütik (cookie-k) alkalmazása. Az adatvédelmi nyilvántartás. A hírlevél adatvédelmi vonatkozásai. Letöltés: 2017-02-17-webaruhaz-tajekoztato-NAIH-2017-1060-V Forrás: https://www.naih.hu/files/2017-02-17-webaruhaz-tajekoztato-NAIH-2017-1060-V.pdf

Wunderlist, a tökéletes naptár és listakezelő alkalmazás

Már írtam korábban arról, hogy számomra kiemelten fontos a hatékony időgazdálkodás, ezért is használok „saját fejlesztésű”, saját igényeimnek megfelelő heti tervezőt. A listákban rejlő erő Munkám és életem során számtalan listát használok: feladatok, teendők, visszatérő feladatok lépései, checklisták, bevásárlólista, jelszavak, hasznos linkek, bővítmények, cikk-ötletek, fontos dolgok, „választ várok” lista, heti feladatok, …

Elolvasom a cikket

Google büntetés felugró ablakok (popup) miatt

2017. január elején lépett életbe a Google algoritmusának új „büntetőeleme”, amely a popupukra van kihegyezve. A hivatalos közlemény lényege, röviden: „A mai naptól főleg telefonos kereséseknél – hiszen ott jelentősen zavaróbb a jelenség – azon oldalaknál, ahol a tartalom nem könnyen hozzáférhető, hátrasorolás várható.” A Google célja, hogy „eszköztől függetlenül a …

Elolvasom a cikket

Hogyan kérjen tartalommódosítást?

Karbantartás és tartalomfeltöltés szolgáltatásom megrendelői gyakran elkövetik azt a hibát, hogy nem optimális módon kérik egy-egy szövegrész, aloldal, vagy akár teljes weboldal szövegezésének módosítását/feltöltését. Persze mondhatnám, hogy nekem mindegy, több pénzem lesz, ha több idő elvégezni a kért feladatot, de mindenkinek jobb, ha egy szolgáltatás csak annyiba kerül, amennyibe kerülnie kell, és …

Elolvasom a cikket

169. hiba: Regisztrációhoz kötött vásárlás webshopban

Miért hiba a regisztrációhoz kötött vásárlás? Kevesebben fognak vásárolni: nem mindenki hajlandó megadni annyi adatot egy termék miatt, mint amennyit „szokás” egy regisztráció alkalmával. Minél egyedibb a termék, annál alacsonyabb a lemorzsolódás a regisztráció miatt. De kérdés: megéri akár egy vevőt is veszíteni a kötelező regisztráció miatt? (Első alkalommal) lassabbá …

Elolvasom a cikket

Ingyenes képek a weboldalára!

Figyelmébe szeretném ajánlani a https://visualhunt.com/ weboldalt, ahol több, mint 350 millió kép közül lehet keresni. A keresőfelületen lehetőség van arra, hogy csak olyan képek látszódjanak, amelyek kereskedelmi célra (is) felhasználhatók, illetve a Google-ben is megtalálható szín szerinti keresés funkció is elérhető. Használjak képeket? Mindenképpen! Egy-egy kép nagyon sokat tud hozzáadni a …

Elolvasom a cikket

168. hiba: Fekete Péntek (Black Friday) amatőr módon

A Fekete Péntek (hálaadást követő péntek, azaz november utolsó péntekje) kifejezés szinte mindenkire hat valahogyan. Van aki vásárolni indul, van aki akciót tervez, ugyanis azt mindenki tudja/sejti, hogy akár az év legnagyobb bevételét hozó napja lehet egy ügyes kampánnyal. Vagy akár százezreket spórolhat az, aki ügyesen menedzseli az idejét a „nagy …

Elolvasom a cikket