Egy pár termékes webáruházban futottam bele egy olyan termékbe, ahol semmilyen leírás nem volt, csak rendelési lehetőség. Mutatom, és elmagyarázom miért probléma ez.
A leírás nélküli termék
Minta:
Miért rossz ez a megoldás?
Azért, mert a webáruház készítés nem fejeződik be ott, hogy a termékképek felkerültek a felületre. Ezen felül:
- A látogató nem fog kedvet kapni a vásárláshoz csak azért, mert lehetőség adódik rá. Meg kell győzni!
- Egy remek marketing lehetőség kimarad az értékesítési folyamatból. Hiszen egy jó értékesítési szöveg fel tudja kelteni a figyelmet, majd az érdeklődést, és végül vásárlásra ösztönöz.
- A Google sem tud sok mindent kezdeni egy olyan termékoldallal, ahol nincs egyedi, megfelelő hosszúságú és jól felépített termékleírás.
- Ha esetleg hirdetünk is termékleírás nélküli termék-adatlapot, akkor a hirdetésre fordított pénz egy részét feleslegesen égetjük el, hiszen a konverziót egy könnyen javítható hiba miatt rontjuk le.
- A termékleírás hiánya egyenes út az ügyfélszolgálat terhelődéséhez. Hiszen aki esetleg mégis érdeklődni fog, az olyan kérdéseket küldhet az üzemeltetőnek, amelyre akár meg is kaphatná a választ egy jó leírásból.
Mi a jó megoldás?
A fenti szempontokat szem előtt tartva minden termék adatlapját ki kell egészíteni megfelelő mennyiségű és minőségű tartalommal.