190. hiba: termékleírás nélküli termék

Egy pár termékes webáruházban futottam bele egy olyan termékbe, ahol semmilyen leírás nem volt, csak rendelési lehetőség. Mutatom, és elmagyarázom miért probléma ez.

A leírás nélküli termék

Minta:

Miért rossz ez a megoldás?

Azért, mert a webáruház készítés nem fejeződik be ott, hogy a termékképek felkerültek a felületre. Ezen felül:

  1. A látogató nem fog kedvet kapni a vásárláshoz csak azért, mert lehetőség adódik rá. Meg kell győzni!
  2. Egy remek marketing lehetőség kimarad az értékesítési folyamatból. Hiszen egy jó értékesítési szöveg fel tudja kelteni a figyelmet, majd az érdeklődést, és végül vásárlásra ösztönöz.
  3. A Google sem tud sok mindent kezdeni egy olyan termékoldallal, ahol nincs egyedi, megfelelő hosszúságú és jól felépített termékleírás.
  4. Ha esetleg hirdetünk is termékleírás nélküli termék-adatlapot, akkor a hirdetésre fordított pénz egy részét feleslegesen égetjük el, hiszen a konverziót egy könnyen javítható hiba miatt rontjuk le.
  5. A termékleírás hiánya egyenes út az ügyfélszolgálat terhelődéséhez. Hiszen aki esetleg mégis érdeklődni fog, az olyan kérdéseket küldhet az üzemeltetőnek, amelyre akár meg is kaphatná a választ egy jó leírásból.

Mi a jó megoldás?
A fenti szempontokat szem előtt tartva minden termék adatlapját ki kell egészíteni megfelelő mennyiségű és minőségű tartalommal.

Szólj hozzá!

A honlap cookie-kat használ. Részletek

A hatályos jogszabályok alapján kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ és tárol a számítógépén. Ha ezt nem szeretné, akkor a böngészője megfelelő beállításait használva tiltsa le a cookie-k tárolását, vagy zárja be a weboldalt. Mik azok a cookie-k? Hogyan tudja tiltani a tárolásukat? Hogyan kezelem a személyes adatokat? Mindenre választ ad a részletes adatvédelmi és cookie tájékoztatóm.

Bezárás