Minap futottam bele az alábbi, számlázási tudnivalókat összefoglaló táblázatba, és a hozzászólók szerint benne lévő hibára való felhívásra érkező reakcióba:
De nem is ezzel (na jó, nem csak ezzel) van a baj, hanem azzal, hogy jeleztek egy problémát – ami a szerző szerint is jogos – de nem javítja ki azt a cikkben, inkább arra hivatkozik, hogy majd egy következő cikkben.
Valaki meg is írta, miért rossz ez, de a blog gazdáját nem lehetett meggyőzni:
No comment. Ne csináljunk ilyet, ha lojális olvasótábort szeretnénk a blogunk köré, valamint ügyfeleket szeretnénk a weboldalról szerezni.
A helyes – szakmai és marketing szempontból egyaránt – megoldás az lett volna, ha a szerző egyből javítja a hibát. Akkor megelőzte volna a hibára vonatkozó további figyelmeztetéseket (a stílusa ellenére volt aki ezek után ismét jelezte a hibát).
ui.: Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy az alábbi hibák is fellelhetők a képernyőképen:
- Angol “Reply” (válasz) relirat
- Dupla aláírás.
- 25 napos válaszadási idő az első hozzászólásra.
- Érdeklődő kiosztása: Őszintén fel van háborodva, hogy olvassák az oldalát, és mernek jelezni hibát!
Öngól, na.