163. weboldal készítés hiba: hibát hagyni egy cikkben

Minap futottam bele az alábbi, számlázási tudnivalókat összefoglaló táblázatba, és a hozzászólók szerint benne lévő hibára való felhívásra érkező reakcióba:

szamlazasi-tudnivalok

De nem is ezzel (na jó, nem csak ezzel) van a baj, hanem azzal, hogy jeleztek egy problémát – ami a szerző szerint is jogos – de nem javítja ki azt a cikkben, inkább arra hivatkozik, hogy majd egy következő cikkben.

hiba1

Valaki meg is írta, miért rossz ez, de a blog gazdáját nem lehetett meggyőzni:

hiba2

No comment. Ne csináljunk ilyet, ha lojális olvasótábort szeretnénk a blogunk köré, valamint ügyfeleket szeretnénk a weboldalról szerezni.

A helyes – szakmai és marketing szempontból egyaránt – megoldás az lett volna, ha a szerző egyből javítja a hibát. Akkor megelőzte volna a hibára vonatkozó további figyelmeztetéseket (a stílusa ellenére volt aki ezek után ismét jelezte a hibát).

ui.: Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy az alábbi hibák is fellelhetők a képernyőképen:

  • Angol “Reply” (válasz) relirat
  • Dupla aláírás.
  • 25 napos válaszadási idő az első hozzászólásra.
  • Érdeklődő kiosztása: Őszintén fel van háborodva, hogy olvassák az oldalát, és mernek jelezni hibát!

Öngól, na.

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Szólj hozzá!

*

code

A honlap cookie-kat használ. Részletek

A hatályos jogszabályok alapján kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ és tárol a számítógépén. Ha ezt nem szeretné, akkor a böngészője megfelelő beállításait használva tiltsa le a cookie-k tárolását, vagy zárja be a weboldalt. Mik azok a cookie-k? Hogyan tudja tiltani a tárolásukat? Hogyan kezelem a személyes adatokat? Mindenre választ ad a részletes adatvédelmi és cookie tájékoztatóm.

Bezárás