148. hiba: 404-es link megadása AdWords hirdetésben

Minap rákattintottam egy Google AdWords hirdetésre, és az alábbi kép fogadott az ún. “landing page” alatt, amely ugyan hasonló, ám mégis eltér a 124. számú hibától:

148

Miért hiba ez?

  • A hirdetés pénzbe kerül, és ez így kidobott pénz.
  • Nem lett ellenőrizve a link megadásakor az, hogy ez egy élő link-e.
  • Vagy az oldal törlésekor nem lett ellenőrizve, hogy az adott oldalra mutatóan fut-e AdWords kampány.

Fogalomtár:

  • Google AdWords: A Google hirdetési rendszere, amellyel célzott reklámokat lehet megjeleníteni potenciális vásárlóknak.
  • Landing Page: a weboldal azon aloldala, amelyet úgy kell kialakítani, hogy az AdWords hirdetésből érkező látogató minél jobban “konvertáljon”.
  • Konverzió: olyan mutató, amely számszerűen kifejezi, hogy az adott oldal milyen %-ban éri el a célját. Cél lehet pl.: hírlevél feliratkozás, kapcsolatfelvétel, rendelés, stb.

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Szólj hozzá!

*

code

A honlap cookie-kat használ. Részletek

A hatályos jogszabályok alapján kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ és tárol a számítógépén. Ha ezt nem szeretné, akkor a böngészője megfelelő beállításait használva tiltsa le a cookie-k tárolását, vagy zárja be a weboldalt. Mik azok a cookie-k? Hogyan tudja tiltani a tárolásukat? Hogyan kezelem a személyes adatokat? Mindenre választ ad a részletes adatvédelmi és cookie tájékoztatóm.

Bezárás