Nemrég láttam egy kapcsolati oldalt, amely így nézett ki: felül egy hatalmas (~640x400px, azaz teljesen kitakarta a látható részt) kép a két recepciósról, alatta a nevük és hogy milyen kedvesek, és várják a hívást (ezt 4 sornyi szövegben), alatta pedig a telefonszám.
Miért hiba?
Elég a telefonszám mellett jelezni, hogy ki fogadja az érdeklődő telefonokat. Az alkalmazottak arcképes bemutatójára létre lehet hozni egy bemutatkozás és/vagy csapatunk menüpontot. A kapcsolat oldalon a kapcsolati adatokat keresik a látogatók, nem azt várják, hogy az alkalmazottak fényképét kell átpörgetni. Esetleg alternatív megoldás lehet: a kapcsolati oldalon, az adatok mellé jobbra igazítva kicsiben elfér a fotó.
ui.: Persze az elvárás, hogy aki felveszi a telefont, az tényleg legyen kedves, és hozzáértő.
Igenis, növeli a telefonálási hajlandóságot, ha név van a hívószámhoz kapcsolva. Szeretjük tudni, hogy ki fogadja a hívásunkat.
A hiba inkább az szokott lenni, hogy 2 telefonszám van megadva 2 névvel. Melyiket hívjam a problémámmal? Kinek mi a kompetenciája? Ha nincs megadva szakterület, könnyen lehet az a döntés a potenciális ügyfél részéről, hogy Inkább másik céget hív fel, ha van több is a tarsolyban.
Szia Tibor!
Köszönöm az észrevételedet. A két név/két telefonszámos felvetéssel egyetértek.
A “Senkit nem érdekel ki veszi fel a telefont.” mondatot kicseréltem erre: “Elég a telefonszám mellett jelezni, hogy ki fogadja az érdeklődő telefonokat. Az alkalmazottak arcképes bemutatójára létre lehet hozni egy bemutatkozás és/vagy csapatunk menüpontot.”, hogy ne legyen félreérthető, amit írtam. Igazad van, név szinten nem hiba, ha ott van, de egy akkora képpel, mint amit a cikkben is említettem: kifejezett hiba. Elrejti a hasznos tartalmat a látogatótól. Ha már a kapcsolat oldalamon van valaki, az a célom, hogy megtalálja a telefonszámot/e-mailt, nem az, hogy nézegesse: milyen csinos titkárnőm van.
Ádám