144. hiba: túl sok reklám a weboldalon

Arról már volt szó, hogy miért hiba, ha adsense hirdetéseket helyezünk el céges weboldalon, de most nem erről lesz szó, hanem egy Google algoritmusfrissítés miatt írok.

Az ún. Google Layout algoritmus nagyjából két éve létezik, de most lett csak igazán szigorúan véve, most lett hírértékű, hogy az algoritmus alapján Google-beli tiltások is járhatnak.

Mi a lényeg?
Ha valakinek a weboldalán (főleg a főoldal görgetés nélküli felületén) túl sok reklám van, azt a Google hátrasorolja a találati listáján. A Google alapelve, hogy gyorsan feldolgozható, minőségi tartalmakat nyújtson a kereső személyeknek, és ezt olyan oldal ajánlásával tegye, ahol a felhasználói élmény is megfelelő minőségű. Na ez utóbbi kritériumnak nem felel meg egy olyan weboldal, ahol szinte csak reklámok vannak, valódi tartalom alig.

Mit jelenet a “görgetés nélküli felület” kifejezés?
Azt a weboldal részletet, amelyet anélkül látnának a látogatók, hogy bárhová is görgetnének, kattintanának. Azaz a weboldal azon állapotát, amit megnyitáskor látnak.

gorgetes-nelkul

Itt egy eszköz, amellyel ellenőrizni lehet, az egyes felbontásokon/készülékeken mennyit látnak a weboldalunkból: http://browsersize.googlelabs.com/

Tartózkodjon a túl sok reklám használatától! Ahogy a mondás tartja: a kevesebb több!

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Szólj hozzá!

*

code

A honlap cookie-kat használ. Részletek

A hatályos jogszabályok alapján kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ és tárol a számítógépén. Ha ezt nem szeretné, akkor a böngészője megfelelő beállításait használva tiltsa le a cookie-k tárolását, vagy zárja be a weboldalt. Mik azok a cookie-k? Hogyan tudja tiltani a tárolásukat? Hogyan kezelem a személyes adatokat? Mindenre választ ad a részletes adatvédelmi és cookie tájékoztatóm.

Bezárás