Ha már használunk vendégkönyv funkciót, akkor elkövethetünk vele több hibát is:
- Nem válaszolunk az ott feltett kérdésekre. Ez PR szempontból nem megfelelő magatartás. Egy online felület nem egy papír alapú vendégkönyv, ahová beírnak, és lehet, hogy sose olvassa el azt más.
- Nem töröljük a spameket. Ha a vendégkönyvünk spamekkel tarkított, akkor egy átlagos olvasónak hamar elmegy a kedve a vendégkönyv böngészésétől.
- Töröljük a negatív véleményeket, hogy csak jót olvashassanak rólunk. Ez azért hiba, mert egy-egy panasz okos, frappáns kezelése növeli a vállalkozás presztízsét, mert a többi olvasó azt látja, hogy itt igenis foglalkoznak a problémákkal.
Ebből is látszik, hogy egy vendégkönyv beüzemelésével csak megalapoztuk a funkciót. A vendégkönyv folyamatos törődést igényel, ezért amikor a használata mellett döntünk, arra is gondoljuk: lesz, aki megfelelően kezeli ezt a kiváló ügyfélkapcsolati megoldást?