138. hiba: a vendégkönyv nem megfelelő használata

Ha már használunk vendégkönyv funkciót, akkor elkövethetünk vele több hibát is:

  1. Nem válaszolunk az ott feltett kérdésekre. Ez PR szempontból nem megfelelő magatartás. Egy online felület nem egy papír alapú vendégkönyv, ahová beírnak, és lehet, hogy sose olvassa el azt más.
  2. Nem töröljük a spameket. Ha a vendégkönyvünk spamekkel tarkított, akkor egy átlagos olvasónak hamar elmegy a kedve a vendégkönyv böngészésétől.
  3. Töröljük a negatív véleményeket, hogy csak jót olvashassanak rólunk. Ez azért hiba, mert egy-egy panasz okos, frappáns kezelése növeli a vállalkozás presztízsét, mert a többi olvasó azt látja, hogy itt igenis foglalkoznak a problémákkal.

Ebből is látszik, hogy egy vendégkönyv beüzemelésével csak megalapoztuk a funkciót. A vendégkönyv folyamatos törődést igényel, ezért amikor a használata mellett döntünk, arra is gondoljuk: lesz, aki megfelelően kezeli ezt a kiváló ügyfélkapcsolati megoldást?

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Szólj hozzá!

*

code

A honlap cookie-kat használ. Részletek

A hatályos jogszabályok alapján kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ és tárol a számítógépén. Ha ezt nem szeretné, akkor a böngészője megfelelő beállításait használva tiltsa le a cookie-k tárolását, vagy zárja be a weboldalt. Mik azok a cookie-k? Hogyan tudja tiltani a tárolásukat? Hogyan kezelem a személyes adatokat? Mindenre választ ad a részletes adatvédelmi és cookie tájékoztatóm.

Bezárás