Korábban volt arról szó, hogy miért hiba az, ha nem ad semmit ingyen az látogatóinak. Sokszor belefutottam már abba, hogy egy-egy cég weboldalán az e-mail címünket megadva kapunk egy ingyenes tanulmányt. Ez eddig rendben is van.
De amikor olyan pdf-et töltök le, amelyben nincs benne se a szerző neve, se az elérhetőségei, akkor mindig arra gondolok: vajon nem akarja a dokumentum szerzője, hogy az ingyenes tanulmánya pénzt hozzon számára? Ha a letölthető anyaga tényleg hasznos, és az olvasójában felkelti az igényt a szolgáltatása iránt, miért nem ad neki egy esélyt, hogy meglátván a kapcsolati adatait, felkereshesse?
2 gyors tipp, ha ingyenes tanulmányt készít:
- E-mail cím megadásáért cserébe legyen letölthető, hogy épüljön egy olyan lista, amely a potenciális célközönségét fedi le.
- Mindig írja bele a tanulmányba a kapcsolati adatait, hogy az érdeklődők felvehessék önnel a kapcsolatot! A legjobb megoldás, ha láb és/vagy fejlécben helyezi el ezeket az információkat, hogy minden oldal látható legyen!