Mire kerestek idén a legtöbben? – Google Zeitgeist 2011

A korábbi évekhez hasonlóan a Google idén is közzétette az év legnépszerűbb keresőszavait, kifejezéseit! Böngésszen Ön is az idei év “slágerei” között!

Magyarországi eredmények:

A statisztikák innen származnak: http://www.googlezeitgeist.com/hu/

Legdinamikusabban növekvő keresések:

  1. Éden Hotel
  2. Való Világ
  3. Kapi Hospital
  4. Csillag Születik
  5. Nav
  6. Összeesküvők
  7. Ezel
  8. Népszámlálás
  9. Samsung Galaxy
  10. Balaton Sound 2011
Néhány kép a Google Zeitgeist 2011-ről (utána folytatódnak a statisztikák, lejjebb meg videó a statisztikák részletes használatáról):

Hírek:

  1. Időjárás
  2. Baleset
  3. Japán
  4. Játékok
  5. Földrengés
  6. Nyugdíj
  7. Orbán
  8. F1
  9. Selena Gomez
  10. Real Madrid

Filmek:

  1. The Secret Circle
  2. Batman
  3. Conan A Barbár
  4. Transformers
  5. Koszorúslányok
  6. True Grit
  7. Mad World
  8. Unstoppable
  9. Johnny English
  10. Breaking Dawn

Személyek:

  1. Seherezádé
  2. Adele
  3. Alekosz
  4. Steve Jobs
  5. Amy Winehouse
  6. Wolf Kati
  7. Gigi
  8. Fluor
  9. Jennifer Lopez
  10. Selena Gomez

TV-műsorok:

  1. Odaát
  2. Való Világ
  3. Supernatural
  4. Vámpírnaplók
  5. Összeesküvők
  6. Híradó
  7. Gyilkos Elmék
  8. Bűbájos Boszorkák
  9. Ezel
  10. Szívek Szállodája

Úti célok:

  1. Balatonkenese
  2. Disneyland Párizs
  3. Aruba
  4. Hawaii
  5. Barbados
  6. New York
  7. Las Vegas
  8. Panama
  9. Manhattan
  10. Jamaica

Hogyan nyerjen ki még több adatot? Íme egy videó róla:

“Kutasson tovább!

Az év végi Google Zeitgeist csupán egy kis ízelítő az idén általunk érdekesnek talált dolgok lekérdezéseiből és keresési trendjeiből. Ha többre kíváncsi az itt látottaknál, próbálja ki ezeket az eszközöket, és közelebbről is megismerheti a globális és regionális keresőkifejezések időbeli trendjeit (egyes esetekben akár 2004-ig visszamenőleg).

  • Google Trends – Ha általános áttekintést szeretne a keresési lekérdezések adatairól, akkor adjon meg legfeljebb öt keresőkifejezést, és megtekintheti relatív népszerűségüket az idők során. A Google Trends segítségével bármilyen nyelvű, bármely országból származó kifejezéseket hasonlíthat össze egymással — a felhasználói felület jelenleg amerikai angol, kínai és japán nyelven érhető el.
  • Trends webhelyekhez  – Google Trends webhelyek forgalmi adataihoz. Írja be egy webhely címét, és nézegesse a webhely látogatóit régiónként, vagy tekintse meg, hogy mely kapcsolódó webhelyeket keresték még fel a látogatók. Jelenleg csak amerikai angol nyelven érhető el.
  • Google Keresési Trendek — Bepillantás a keresési lekérdezésekre vonatkozó adatokra. Hozza létre saját listáit a “legnépszerűbb” és “legdinamikusabban növekvő” lekérdezésekről különböző földrajzi régiók és témák szerint. A Google Keresési Trendek szolgáltatás jelenleg 40 nyelven érhető el.
  • Hot Trends (csak India, Japán, Szingapúr és az Egyesült Államok számára) — A 40 jelenleg legdinamikusabban növekvő keresési lekérdezés egész napos folyamatos frissítéssel.

Szabja személyre!

Előfordulhat, hogy egy pillantást szeretne vetni saját, az elmúlt évre jellemző internetes magatartására. Míg a Google Zeitgeist szolgáltatásban felhasznált adatok névtelenek és összesítettek, van néhány hely, ahol megvizsgálhatja a saját személyes keresési trendjeit, ha rendelkezik Google Fiókkal.

  • Internetes előzmények — Ha aktiválta az Internetes előzményeket Google Fiókjában, akkor érdekes betekintést nyerhet saját internetes tevékenységeibe, mint például a leggyakoribb lekérdezéseivel vagy az aktivitás csúcsidőszakával kapcsolatos információkba. A kipróbáláshoz jelentkezzen be az Internetes előzmények szolgáltatásba Google Fiókjával, majd kattintson a “Trendek” lapfülre. Lehet, hogy nem kap képet a teljes internetes tevékenységéről, de érdekes lehet visszatekintenie a lekérdezések és felkeresett webhelyek előzményeire.
  • Google Olvasó — Ha a Google Olvasó segítségével olvas blogokat vagy más RSS-hírcsatornákat, olvasási trendjeit úgy nézheti meg, ha a bal oldali menü “Az Ön tartalmai” részénél megnyitja a “Trendek” lapot.”

Világszintű eredmények:

A legdinamikusabban növekvő keresések (2011):

  1. Rebecca Black (>10 000%)
  2. Google Plus
  3. Ryan Dunn
  4. Casey Anthony
  5. Battlefield 3
  6. Iphone 5
  7. Adele
  8. 東京 電力 ((TEPCO) Fukushima, a szerk. megjegyzése)
  9. Steve Jobs
  10. Ipad 2
A legnagyobb mértékben csökkenő keresések:
  1. Myspace
  2. Hi5
  3. Mebo
  4. Nasza Klasa
  5. Netlog
  6. Baidu
  7. Wer Kennt Wen
  8. Meinvz
  9. Hotmail Correo
  10. Delta Airlines

Legdinamikusabban növekvő keresések a szórakoztatásban:

  1. Rebecca Black
  2. Ryan Dunn Dead
  3. Price Tag Lyrics
  4. Amy Winehouse Death
  5. Super Bass Lyrics
  6. Crazy Stupid Love
  7. Disney Junior
  8. Kim Kardashian Wedding
  9. The Lazy Song
  10. Rihanna Man Down

Legdinamikusabban növekvő keresések – Sportban:

  1. Mayweather Vs Ortiz
  2. Soccerstar
  3. Dan Wheldon
  4. Ufc Rio
  5. Marco Simoncelli
  6. Troy Davis
  7. India Vs England
  8. なでしこ ジャパン
  9. Hope Solo
  10. Pacquiao Vs Mosley

Legdinamikusabban növekvő keresések – Elektronika:

  1. Amazon Kindle Fire
  2. Iphone 4s
  3. Sidekick 4g
  4. Hp Touchpad
  5. Spb Shell 3d
  6. Ipad 2
  7. Htc Sensation
  8. Samsung Nexus Prime
  9. Sony Ngp
  10. Ipad 3

Legdinamikusabban növekvő keresések – Étel és ital:

  1. Wendys
  2. Just Eat
  3. Little Caesars
  4. Chick Fil A
  5. Allrecipes
  6. 食べ ログ
  7. Jimmy Johns
  8. Buffalo Wild Wings
  9. Popeyes
  10. Cupcakes

Legdinamikusabban növekvő keresések – Google Térkép:

  1. Utm
  2. Siegessule Berlin
  3. Dpt Conforama
  4. Wells Fargo
  5. Friseur
  6. Elementary Schools
  7. Campgrounds
  8. Shopping Centre
  9. Starbucks
  10. Lake

Legdinamikusabban növekvő keresések – Személyek:

  1. Rebecca Black
  2. Ryan Dunn
  3. Pippa Middleton
  4. Casey Anthony
  5. Adele
  6. Steve Jobs
  7. Amy Winehouse
  8. Osama Bin Laden
  9. Charlie Sheen
  10. Kate Middleton

Legdinamikusabban növekvő keresések – Google Hírek:

  1. Fukushima
  2. Iphone 4s
  3. Melania Rea
  4. Salvatore Parolisi
  5. Lamberto Sposini
  6. Battlefield 3
  7. Dsk
  8. Iphone 5
  9. Gaddafi
  10. Libya
Videós összefoglaló az év legnépszerűbb kereséseiről:

Forrás (Source): http://www.googlezeitgeist.com/hu/

Korábbi évek Zeitgeistjei:

“Mire kerestek idén a legtöbben? – Google Zeitgeist 2011” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Megnéztem, nem elírás, tényleg “Utm”:
    googlezeitgeist.com/hu/top-lists/global/google-maps-fastest-rising (Megj.: a link megszűnt, 2019. december 4.)

    Hogy mit jelenthet, vagy hogy mi ez, nem tudom sajnos, több mindennek lehet ez a rövidítése, ha ez egyáltalán rövidítés.

Szólj hozzá!

A honlap cookie-kat használ. Részletek

A hatályos jogszabályok alapján kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ és tárol a számítógépén. Ha ezt nem szeretné, akkor a böngészője megfelelő beállításait használva tiltsa le a cookie-k tárolását, vagy zárja be a weboldalt. Mik azok a cookie-k? Hogyan tudja tiltani a tárolásukat? Hogyan kezelem a személyes adatokat? Mindenre választ ad a részletes adatvédelmi és cookie tájékoztatóm.

Bezárás