Az Ön hirdetését észreveszik?

Naponta sok-sok reklámmal, és hirdetett márkával találkozunk a tv-ben, rádióban, utcán, vagy éppen otthon, de vajon mennyire emlékszünk ezekből este?

Ugye, hogy nagyon kevésre? Azért hirdet, hogy elfelejtsék az emberek, hogy miről szól a hirdetése? Ha nem tűnik ki a tömegből, a hirdetésre szánt pénz felesleges pénzkidobás lesz!

Hogyan keltse fel a potenciális vásárlói figyelmét a hirdetése iránt? Ne a megszokott módon próbálja “eladni” a termékét vagy szolgáltatását, mert akkor csak egy lesz a sok közül!

Még egy fontos dolog: Ne billenjen át a mérleg túloldalára, ahová azok a reklámok tartoznak, amelyeknek a látványvilágára emlékszik az ember, de fogalma sincs, hogy mit is reklámoztak!

Találja meg az arany középutat!

Végezetül három – szerintem – nagyon ötletes reklám:

Önnek van kedvenc reklámja? Melyik az? Ossza meg velünk egy hozzászólás keretében!

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Extra ajándékként rögtön elküldöm a 199 weboldal készítés hiba című cikksorozatom elérhetőségét!

Szólj hozzá!