Naponta sok-sok reklámmal, és hirdetett márkával találkozunk a tv-ben, rádióban, utcán, vagy éppen otthon, de vajon mennyire emlékszünk ezekből este?
Ugye, hogy nagyon kevésre? Azért hirdet, hogy elfelejtsék az emberek, hogy miről szól a hirdetése? Ha nem tűnik ki a tömegből, a hirdetésre szánt pénz felesleges pénzkidobás lesz!
Hogyan keltse fel a potenciális vásárlói figyelmét a hirdetése iránt? Ne a megszokott módon próbálja “eladni” a termékét vagy szolgáltatását, mert akkor csak egy lesz a sok közül!
Még egy fontos dolog: Ne billenjen át a mérleg túloldalára, ahová azok a reklámok tartoznak, amelyeknek a látványvilágára emlékszik az ember, de fogalma sincs, hogy mit is reklámoztak!
Találja meg az arany középutat!
Végezetül három – szerintem – nagyon ötletes reklám:
Önnek van kedvenc reklámja? Melyik az? Ossza meg velünk egy hozzászólás keretében!