82. hiba: Nincs hírlevele. Ez a pont nem feltétlenül hiba, de potenciális vásárlókat veszíthet a hírlevél hiánya miatt

Miért hiba?

Ha meglátogatják az oldalát, miért nem próbálja meg elkérni az érdeklődő e-mail címét? Ha megvan az e-mail címe, könnyű marad a kapcsolattartás vele. Lehet, hogy érdekli amivel foglalkozik, de jelenleg nem szeretné az Ön által ajánlott szolgáltatást igénybe venni, vagy terméket venni. Ha hírlevet küld neki, akkor megmarad a kapcsolat, és abból bármikor lehet vásárlás is. Hogyan vegye rá az embereket, hogy feliratkozzanak a hírlevelére? Ne úgy, hogy ki van írva a következő szöveg: „Iratkozzon fel a hírlevelemre”. Erre azt mondják a látogatók: „És miért, mi hasznom lesz belőle?” – és nem iratkoznak fel. Előzze meg ezt a kérdést, és indokolja meg a következő módok legalább egyikén:

1. Kap egy ingyenes PDF-et (jó csali), ha feliratkozik (mint ahogy Ön is kapta ezt a jelenlegit).

2. Mondja el, hogy milyen gyakran, és miről fog írni. Keltse fel a látogatója érdeklődését!

Nem nagy ördöngösség havi 2-4 hírlevél összeállítása. Ha megkeres, adok tippeket hogyan csinálja.

“82. hiba: Nincs hírlevele. Ez a pont nem feltétlenül hiba, de potenciális vásárlókat veszíthet a hírlevél hiánya miatt” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Ezzel a megjegyzéssel erősen vitatkoznék.
    Szerintem ügyfelet lehet veszíteni hírlevélsorozat nélkül.
    Ha keresek egy terméket, akkor nem biztos, hogy azonnal döntök. (Sőt inkább az a biztos, hogy nem az elsőre fogok vásárolni.)
    Ha nem emlékszem a honlap nevére, akkor később elég macerás ide visszatalálni.
    A legjobb megoldás erre az email cím megszerzése és utána egy levélsorozat, amiben bebizonyítom, hogy a honlapom ad megoldást még akkor is, ha esetleg drágább, mint a konkurens weboldal.
    De ma már egyre nehezebb csak egy egyszerű csalival, és levélsorozattal ügyfelet “fogni”. Ma már olyan sorozat kell, ami reagál az olvasó aktivitására, vagy éppen passzivitására. Ezt pedig nem lehet hagyományos módon kézzel felügyelni.
    Kell a jó hirlevélküldőszoftver! Még egy webáruházban is!

  2. Szerintem meg nem minden esetben jár ügyfélvesztéssel az, ha nem hírlevelezünk. Vannak olyan weboldalak, amelyek csak azért jöttek létre, mert pl. nyertek pályázaton pénzt, és ennek feltétele egy weboldal. Ezek közül vannak olyan cégek, amelyeknek évekre előre megvan a munkájuk.. Az ilyenek nem szorulnak rá a hírlevelezésre.

    De ez csak egy példa, biztos sok eset van, amikor a fentihez hasonló eset áll fenn.

    Alapesetben én is hírlevélpárti vagyok, de azért meg kell gondolni, hogy megéri-e mindenkinek hírleveleznie.

Szólj hozzá!

A honlap cookie-kat használ. Részletek

A hatályos jogszabályok alapján kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ és tárol a számítógépén. Ha ezt nem szeretné, akkor a böngészője megfelelő beállításait használva tiltsa le a cookie-k tárolását, vagy zárja be a weboldalt. Mik azok a cookie-k? Hogyan tudja tiltani a tárolásukat? Hogyan kezelem a személyes adatokat? Mindenre választ ad a részletes adatvédelmi és cookie tájékoztatóm.

Bezárás