Miért hiba?
A keresőkben megjelenik az oldal title tag-je is. Ha ott a cégneve szerepel, kisebb az esély, hogy rákattintanak, mintha a tevékenységi köre szerepelne ott. Nem beszélve arról, hogy amikor a látogatója a kedvencek közé ment egy oldalt, akkor az oldal Title részébe írt szöveg kerül a kedvencekben a látható helyre. Ha ott a cégneve van és a későbbiekben a látogató nézegeti a kedvenceit, nem feltétlenül fogja tudni, hogy az a cég mivel foglalkozik. Viszont ha pl. ilyen címet ad az oldalának: cipőkészítő, suszter, akkor nagyobb az esély, hogy a Google-ből rákattintanak, illetve a kedvencekből visszajönnek még az oldalára.
Ha minden oldal címe ugyanaz, és a látogató esetleg egyszerre több ablakban nézi a weboldalát, akkor még jobban megnehezíti a dolgát, azáltal, hogy nem tudja ránézésre eldönteni, hogy melyik oldal melyik. Ez baj, mert sok látogató az itt megjelenő tartalom alapján mozog az oldalak között.