Mindennapi marketing 2. rész

A sorozat első részéhez hasonlóan most is marketing szempontból érdekesnek mondható megoldásokat mutatok be.A vicces megoldásokkal kezdem, és az oldal alján talál két tényleg jó reklámot:

1. Plexi lap mögötti braille írás. Adunk is, el is veszünk?

2. A városi kerékpár drágább, mint a gyerekbringa?! Pedig ugyanaz a kettő.

3. Index.hu helyesírás. Azért egy hírportáltól többet vártam…

4. Másoljuk le a már jól megszokott designt. Nem mondom, remekül sikerült.

Az eredeti:

És a “másolat” (zipp.hu):

5. Ötletes, ám nem biztos, hogy célravezető (és legális) megoldást mutatott be egy biztonsági cég. A célközönség postaládájának a bedobónyílásán keresztül becsempészett egy lufit a lakásba, amit fel is fújt. A hazaérkező ember azt látja, hogy ott egy fekete lufi az előszobájában a következőhöz hasonló felirattal: “Ez csak egy lufi (ami bejutott a lakásba), és nem egy betörő”.

6. Végül egy nagyon szépen kivitelezett sörreklám:

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Szólj hozzá!

*

code

A honlap cookie-kat használ. Részletek

A hatályos jogszabályok alapján kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ és tárol a számítógépén. Ha ezt nem szeretné, akkor a böngészője megfelelő beállításait használva tiltsa le a cookie-k tárolását, vagy zárja be a weboldalt. Mik azok a cookie-k? Hogyan tudja tiltani a tárolásukat? Hogyan kezelem a személyes adatokat? Mindenre választ ad a részletes adatvédelmi és cookie tájékoztatóm.

Bezárás