A sorozat első részéhez hasonlóan most is marketing szempontból érdekesnek mondható megoldásokat mutatok be.A vicces megoldásokkal kezdem, és az oldal alján talál két tényleg jó reklámot:
1. Plexi lap mögötti braille írás. Adunk is, el is veszünk?
2. A városi kerékpár drágább, mint a gyerekbringa?! Pedig ugyanaz a kettő.
3. Index.hu helyesírás. Azért egy hírportáltól többet vártam…
4. Másoljuk le a már jól megszokott designt. Nem mondom, remekül sikerült.
Az eredeti:
És a “másolat” (zipp.hu):
5. Ötletes, ám nem biztos, hogy célravezető (és legális) megoldást mutatott be egy biztonsági cég. A célközönség postaládájának a bedobónyílásán keresztül becsempészett egy lufit a lakásba, amit fel is fújt. A hazaérkező ember azt látja, hogy ott egy fekete lufi az előszobájában a következőhöz hasonló felirattal: “Ez csak egy lufi (ami bejutott a lakásba), és nem egy betörő”.
6. Végül egy nagyon szépen kivitelezett sörreklám: