Új cikksorozatomban a mindennapokból mutatok be érdekes marketing megoldásokat. Lesz köztük követendő és elrettentő példa is.
Elrettentő példák:
1. Helyesírási hiba a Tescoban:
2. A pannontoner.hu logója, kísértetiesen hasonlít a Pannon GSM logójára:
3. Egy papírbolt reklámja Pestszentlőrincen, végig a konkurenciát, a Tescot fikázza. Talán érdemesebb lenne egy egyedi ötlettel előállni ehelyett.

4. Döntsük már el, hogy most szünidő van, vagy iskolakezdés, és tényleg szükség van-e írószerre!
5. Végül egy reklám Kőbányáról. Elsőre nem is vettem észre a hátteret… Biztosan szerette a Szökést a tervező…
Követendő példák:
1. Ikea. Egy pár miért kérdésre egyből a bejáratnál választ kap a kedves vásárló:
2. Metró-plakáton a .eu domain regisztrációja. Biztos vagyok benne, hogy megugrott a .eu regisztrációk száma.
3. Valaki, aki nem akart fizetni a kiemelésért. Egyből olyan képet töltött fel, aminek beszínezte a szélét: