Mindennapi marketing 1. rész

Új cikksorozatomban a mindennapokból mutatok be érdekes marketing megoldásokat. Lesz köztük követendő és elrettentő példa is.

Elrettentő példák:

1. Helyesírási hiba a Tescoban:

2. A pannontoner.hu logója, kísértetiesen hasonlít a Pannon GSM logójára:

3. Egy papírbolt reklámja Pestszentlőrincen, végig a konkurenciát, a Tescot fikázza. Talán érdemesebb lenne egy egyedi ötlettel előállni ehelyett.

Tesco antireklám
Tesco antireklám

4. Döntsük már el, hogy most szünidő van, vagy iskolakezdés, és tényleg szükség van-e írószerre!

5. Végül egy reklám Kőbányáról. Elsőre nem is vettem észre a hátteret… Biztosan szerette a  Szökést a tervező…

Követendő példák:

1. Ikea. Egy pár miért kérdésre egyből a bejáratnál választ kap a kedves vásárló:

2. Metró-plakáton a .eu domain regisztrációja. Biztos vagyok benne, hogy megugrott a .eu regisztrációk száma.

3. Valaki, aki nem akart fizetni a kiemelésért. Egyből olyan képet töltött fel, aminek beszínezte a szélét:

Cikkértesítő

Ha nem szeretne lemaradni az új cikkekről, akkor iratkozzon fel az értesítőre!

Szólj hozzá!

*

code

A honlap cookie-kat használ. Részletek

A hatályos jogszabályok alapján kötelező tájékoztatni a látogatókat, hogy a weboldal ún. cookie-kat használ és tárol a számítógépén. Ha ezt nem szeretné, akkor a böngészője megfelelő beállításait használva tiltsa le a cookie-k tárolását, vagy zárja be a weboldalt. Mik azok a cookie-k? Hogyan tudja tiltani a tárolásukat? Hogyan kezelem a személyes adatokat? Mindenre választ ad a részletes adatvédelmi és cookie tájékoztatóm.

Bezárás